Velkommen til Årsmøde i Dans Danmark

søndag den 4. juni 2023 på Dalum Landbrugsskole

i Odense.

Program for dagen:

Fra kl. 9.30. vil der være indskrivning og udlevering af stemmesedler og der vil være brød, frugt, kaffe og te foran festsalen.

Kl. 10.30 starter selve årsmødet (se dagsorden herunder)

Kl. 12.00 frokost

Kl. 13.00 årsmødet genoptages

Dagen slutter kl. 16.

 

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent
  2. Valg af stemmetællere
  3. Bestyrelsen aflægger beretning og beretningen sættes til afstemning
  4. Bestyrelsen aflægger regnskab og dette sættes til afstemning
  5. Forbundets planer præsenteres
  6. Bestyrelsen præsenterer det kommende års budgetforslag til orientering
  7. Vedtagelse af klubbernes kontingent for det følgende år i henhold til budgetforslag
  8. Indkomne forslag
    1. Forslag til vedtægtsændringer fra bestyrelsen
    2. Forslag vedr. habilitetsspørgsmål fra Aarhus Sportsdanserforening
  9. Valg i henhold til Lovenes §11, 13 og 14
  10. Eventuelt

    Attention: Klubben skal ved tilmelding, dvs. senest den 21. maj have tilkendegivet, hvilke(t) aktivitetsudvalgs-formandsvalg, de ønsker at afgive stemme til!

    Jf. § 9 har man kun stemmeret ved personligt fremmøde!

    Bemærk!

    Senest to uger før mødet, dvs. senest den 21. maj skal klubben være tilmeldt via hjemmesiden. Angivelse af delegerede sker ved tilmelding med samme frist.

    Ifølge Lovenes §9 har hver klub mindst 1 stemmeberettiget repræsentant. Klubber med 51 medlemmer af Dans Danmark eller derover har 2 stemmeberettigede repræsentanter. Klubber med 101 medlemmer eller derover har 3 stemmeberettigede repræsentanter. Klubber med 151 medlemmer eller derover har 4 stemmeberettigede repræsentanter og så fremdeles.

    Har en klub ikke rettidigt, dvs. senest 21. maj, anmeldt deres deltagere eller har klubben ikke rettidigt indbetalt deres kontingent til Dans Danmark samt indberettet til DIF jf. Lovenes §3, skal Dans Danmarks bestyrelse fratage klubbens repræsentanter deres stemmeret på årsmødet. De har dog fortsat møde- og taleret.

     

    Senest den 21. maj skal klubben

    • Have tilmeldt sig årsmødet, herunder;
      • Angivet navne på delegerede
      • Angivet hvilke(t) aktivitetsudvalg der stemmes på
      • Betalt for eventuelle mødedeltagere

    TILMELDING:

    Tilmelding og eventuel betaling foregår på platformen danseren.dk via link nedenfor.

    Det er gratis for delegerede medlemmer af Dans Danmark at deltage i årsmødet.

    Hvis en klub kun har 1 delegeret, kan denne tilmelde en ekstra mødedeltager uden stemmeret fra klubben.

    OBS: Mødedeltagere skal være medlem af Dans Danmark.

    Pris for mødedeltager: 380 kr.

    Der udbetales hverken kørselsrefusion til delegerede eller andre.

     

    Ved medlemskab af Dans Danmark forstås et medlem, der er oprettet og betalt for i danseren.dk.

     

    Vel mødt til Årsmøde!

     

    Med venlig hilsen

    Bestyrelsen