Webinar: Dans Danmarks Talentpolitik
Invitation til oplæg om den nye talentpolitik.
Vil du have et unikt indblik i, hvordan talentudviklingen formes i vores forbund? Så sæt kryds i kalenderen!
Hvornår: 18. februar, kl. 19:30–20:30
Hvem: Casper (Talentansvarlig) og Nete (Bestyrelsesmedlem for Talent og Elite)
Casper og Nete vil præsentere vores talentpolitik, og give dig mulighed for at høre om de bagvedliggende tanker og strategiske overvejelser. Oplægget er særligt relevant, hvis du sidder med en rolle i klubben – som bestyrelsesmedlem, træner eller på anden måde er involveret i talentarbejdet.
Vi vil blandt andet berøre:
-
Hvordan talentpolitikken sætter retning for udviklingen fra forbundets side
-
Samspillet mellem vores strategiaftaler med Team Danmark og DIF
-
Relevans for alle stilarter – Standard/Latin, 10-Dans og andre
Kom og få indsigt i, hvordan vi sammen kan styrke talentudviklingen og sikre, at vores næste generation af dansere får de bedste muligheder.
Tilmelding er ikke nødvendig – bare mød op og vær med!
Microsoft Teams-møde
Deltag: https://teams.microsoft.com/meet/39368936682146?p=mmOXOZP78BIwaFWm7B
Møde-id: 393 689 366 821 46
Adgangskode: je2QE2dG