Hjælpere
Landsstævne 2025 for Folkedansere og Spillemænd
Det giver næsten sig selv, at stævneudvalget og underudvalgene ikke kan gennemføre et så stort arrangement alene. Vi får brug for en del hjælpere til en mængde praktiske opgaver før og under stævnet og håber derfor, at rigtig mange har lyst til at give en hånd med.
Eksempler på hjælperopgaver
¤ Etablering af campingplads/klargøring af skole
¤ Anvisning af stævnedeltagere
¤ Vagt på camping og skole
¤ Adgangskontrol på camping og skole
¤ Billetkontrol ved kurser, koncerter osv.
¤ Check af stævnearmbånd ved legestuer
¤ Bistå ved aktiviteter for børn og unge
¤ Opsætning og nedtagning af borde og stole
¤ Opsætning af henvisningsskilte
¤ Udrykningshold til her-og-nu-opgaver
¤ Oprydning på stævnets sidste dag
¤ Nedbrydning af campingplads
¤ og mange andre opgaver…
Man kan tilmelde sig som hjælper i det antal timer, man har tid til og mulighed for.
Hvis du melder dig som hjælper i minimum 15 timer, vil du som en beskeden tak få gratis stævnearmbånd og stævnelogi, og invitation til en lille fest med mad, dans og musik i eftersommeren 2025. Men derudover kan vi garantere, at du får en oplevelse for livet – og masser af nye venner!
På blanketten herunder skal du skrive navn, adresse, tlf.nr. mv. og derudover kan du nævne tre typer opgaver i prioriteret rækkefølge, som du helst vil deltage i. Vi kan ikke garantere for, at du kun får de opgaver, du prioriterer, men vi vil gøre vores bedste.
På blanketten kan du du notere tidsrum, hvor du IKKE kan hjælpe – f.eks. hvis der er et helt specifikt arrangement under stævnet, du gerne vil deltage i, hvis du ikke kan tage nattevagter på skole/camping, hvis du af helt særlige grunde helt skal eller ikke kan have vagter samtidigt med en anden hjælper e.l. Hvis du melder dig som hjælper i over 15 timer, kan du dog ikke forvente, at du også kan nå at deltage i de fleste stævneaktiviteter.
Husk at du også skal tilmelde dig som deltager til landsstævnet – du kan læse i tilmeldingsvejledningen, hvordan du udfylder tilmeldingsformularen, under Priser og tilmelding.
Vi skal for god ordens skyld gøre op opmærksom på, at der vil blive indhentet børneattest på alle, der er tilknyttet arrangementer for børn under landsstævnet, dvs. B&U-udvalgsmedlemmer, instruktører, spillemænd, hjælpere osv. Attesterne indhentes af Dans Danmark.
OBS: Blanketten sendes til lone.schmidt@mail.dk
På blanketten kan du notere tidsrum, hvor du IKKE kan hjælpe – f.eks. hvis der er et helt specifikt arrangement under stævnet, du gerne vil deltage i, hvis du ikke kan tage nattevagter på skole/camping, hvis du af helt særlige grunde helst skal, gerne vil eller ikke kan have vagter samtidigt med en anden hjælper e.l.
Hvis du melder dig som hjælper i over 18 timer, kan du dog ikke forvente, at du også kan nå at deltage i de fleste stævneaktiviteter.
Husk at du også skal tilmelde dig som deltager til landsstævnet – du kan læse i tilmeldingsvejledningen, hvordan du udfylder tilmeldingsformularen, under Priser og tilmelding.
Vi skal for god ordens skyld gøre op opmærksom på, at der vil blive indhentet børneattest på alle, der er tilknyttet arrangementer for børn under landsstævnet, dvs. B&U-udvalgsmedlemmer, instruktører, spillemænd, hjælpere osv. Attesterne indhentes af Dans Danmark.
Andre sider

Forside
Om stævnet, stævneudvalg mm.

Dans
Dansearrangementer, workshops mm.

Musik
Musikarrangementer, workshops mm.

Program
Se hele programmet

Priser og tilmelding
Tilmeldingen er åben!
Stævne-tshirt/ emblem

B&U
arrangementer, workshops mm.

Udflugter
Arrangerede og
kør-selv udflugter

Praktisk
Indkvartering, forplejning, faner, stævneinfo-kontor
øvrigt

Hjælpere
Vil du være hjælper?

Diverse aktiviteter
Dansk Folkedragtforum, syng sammen, øvrigt
Dans Danmark er den samlende organisation for al dans i Danmark. Vi arbejder for at udvikle dans som idræt og styrker klubbernes arbejde.
© 2021 Dans Danmark.
KONTAKT